Dopuszczenie się oszustwa przez pracownika Banku
Pracownik Banku, odpowiadający na moją Reklamację dopuścił się oszustwa, podając nieprawdziwe fakty związane z Umową.
Po pierwsze - podanie niewłaściwej treści oświadczenia § 29 ust.1 mogło lub też miało na celu doprowadzić do niewłaściwego rozporządzania moim mieniem. Podlega to pod art. 286 k.k. wraz z wymienionym w nim sankcjami.
§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
Apeluję do Banku o pamiętanie. Prosiłem w Reklamacji aby Bank powstrzymał się od podawania nieprawdy.
Do tej pory nie sądziłam, ze jakikolwiek pracownik banku może dopuścić się oszustwa. Nawet teraz w głowie mi sie nie mieści, że niektórzy ludzie nie mają odpowiedniej wiedzy i kwalifikacji do pracy na danym stanowisku.
OdpowiedzUsuń